مشارکت ۴۷.۴ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ۱۴۰۲ براساس آمار ثبت احوال اعمال قانون ۲۱۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | مصدومیت ۷۰ نفر درتصادفات رانندگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رتبه هشتم خراسان‌رضوی در ثبت ولادت در سال ۱۴۰۲ پایین‌بودن تستوسترون چگونه بر سلامت قلب اثر می‌گذارد؟ هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مشهد آغاز شد کتاب‌هایی که می‌توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب‌ها نمی‌دانید درباره آسم و عوامل ایجادکننده آن شهروندان همچنان از کمبود‌ها و توزیع نامناسب شیرخشک گلایه دارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ١۴٠٣) مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال‌احمر کشور افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ۱۴۰۳| معوقات حقوق و مستمری بازنشستگان خردادماه واریز می‌شود ماجرای مردی که همسرش را خفه کرد حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه نمایندگان کارگری: میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و حق کارگران یک دستمزد عادلانه است انگیزه قتل مرد جوان در پاتوق اجاره‌ای در مشهد فاش شد + عکس جزئیات جدید از همسان‌سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته | رتبه‌بندی معلمان چه زمانی به پایان می‌رسد؟ عوامل ژنتیکی تأثیر بسزایی بر ابتلا به سرطان تخمدان دارد عرضه و فروش انواع دارو، شیرخشک، مکمل‌های ورزشی و تغذیه‌ای خارج از داروخانه ممنوع است
سرخط خبرها

وام یک میلیونی بیش از ۲میلیون خانوار دیگر آماده شد

  • کد خبر: ۲۵۳۱۹
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
  • ۶
وام یک میلیونی بیش از ۲میلیون خانوار دیگر آماده شد
فهرست جدید مشمولان وام یک میلیون تومانی با حدود ۲/۲میلیون خانوار تحویل بانک مرکزی شده است و احتمالا تا فردا ۱۱ اردیبهشت۹۹ واریز می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، تازه‌ترین اعلام مسئولان سازمان برنامه و بودجه از این حکایت دارد که صبح امروز (چهارشنبه دهم اردیبهشتماه) فهرست دیگری را به بانک مرکزی تحویل داده‌اند، به‌طوری که سازمان هدفمندی یارانه‌ها پس از دریافت فهرست مرحله دوم متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آن را با فرمت درخواستی بانک‌ها آماده و ارائه کرده است. در فایل جدید ارائه شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که مسئول رسیدگی به درخواست متقاضیان است، ۲میلیون و ۲۶۶هزار و ۲۶۳خانوار قرار دارند که باید وام یک میلیون تومانی برای آن‌ها پرداخت شود.

پیش‌تر بانک مرکزی اعلام کرده بود تا ۲۴ساعت بعد از دریافت فهرست، وام را به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند که اکنون باتوجه به اینکه فایل مربوط صبح امروز به بانک مرکزی ارائه شده ست، این انتظار وجود دارد که تسهیلات در روز آینده پرداخت شود.

این دومین فهرستی است که از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ارائه می‌شود و در هفته گذشته نیز گروه اول با ۱۷میلیون و ۱۵۳هزار و ۲۱۰خانوار برای پرداخت وام معرفی شدند که پرداختی برای آن‌ها انجام شد. براین اساس در مجموع در این ۲مرحله حدود ۱۹میلیون و ۴۱۹هزار و ۴۷۳خانوار وام یک میلیونی می‌گیرند.

این درحالی است که در طرح پیشنهادی، تمامی خانوار‌های یارانه‌بگیر که تعداد آن‌ها به حدود ۲۳میلیون خانوار می‌رسد، می‌توانند مشمول دریافت این وام باشند که در فرایند تعریف شده باید بعد از دریافت پیامک وزارت ارتباطات درخواست خود را اعلام و با تلفن همراه به‌نام سرپرست خانوار به شماره۶۳۶۹ پیامک کنند تا در بین مشمولان قرار گیرند، اما در این بین باتوجه به اینکه تعدادی از خانوار‌ها با مشکل تغییر سیم‌کارت مواجه بودند، نتوانستند در مرحله اول تقاضای وام را ثبت کنند. بر این اساس این فرصت ثبت‌نام تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

در این شرایط مشخص نیست که آیا این فهرست دوم آخرین گروه از افراد مشمول وام یک میلیونی است یا اینکه دوباره تعدادی دیگر به بانک مرکزی معرفی خواهند شد که این موضوع را باید وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مشخص کند.

وام یک میلیونی از محل منابع بانکی با کارمزد ۴درصد به حساب یارانه افراد واریز و اقساط آن نیز از همین حساب کسر می‌شود. اقساط این وام ۳۰ماهه و مبلغ آن ماهانه ۳۵هزار تومان است.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
من برای دریافت سیم کارت و وام تازه میخوام اقدام کنم ،آیا هنوز مهلت دارد یا تمام شده است؟؟
1750914832
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
0
سلام چند سال رایانه من قت شده بیکار هم هستم بیمه هم ندارم کرایه نشینم واز جایی معاشی ندارم معیشتی هم ندادن وام هم ندادن چکار کنم کجا برم واقعا احتیاج دارم مریض دارم تو خونه نمتونم
موسی باوی فرزندجبار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
جواب معیشتی من نیومد
موی باوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
جواب
1750914832
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
جواب نمیآد برام
1750914832
Germany
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
0
0
سلام آیا به بنده وام یک ملیون تومانی تعلوغ میگیره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->